Obchodní podmínky

Obchodní podmínky - Technimax

Obchodní podmínky pro koncové zákazníky

Koncový zákazník zakupuje zboží za účelem konečné spotřeby. Vztah mezi dodavatelem a odběratelem se řídí Občanským zákoníkem. U subjektů s IČ se řídí obchodní podmínky Obchodním zákoníkem. Každý koncový zákazník dostane na zakoupené zboží řádnou fakturu vystavenou na jeho iniciály uvedené v objednávce. Samozřejmostí je PLNÁ záruka. Smluvně lze také zajistit pozáruční servis. Dodávané zboží je označeno firemním štítkem. K dodávanému HW poskytujeme na požádání i potřebné ovladače, manuály apod., je-li to v našich silách.

Reklamace jsou přijímány výhradně na adrese skladu uvedené v sekci Kontakty. Na fakturační adrese zásilky s reklamacemi z technických důvodů nepřijímáme.

Zákazníkům jsou maximálně jednou za týden zasílány stručné informace s novinkami, zajímavými akcemi nebo důležitými upozorněními prostřednictvím emailu nebo SMS. Toto zasílání lze jednoduše a na trvalo vypnout odpovězením na tuto zprávu s textem "REMOVE".

Přihlášením se na tomto webu dává uživatel souhlas s používáním souborů cookie pro účely analýzy a personalizace.

Úplné znění aktuálních obchodních podmínek pro koncové zákazníky najdete ZDE.

Obchodní podmínky pro prodejce výpočetní techniky (dealery)

Prodejce výpočetní techniky (dealer) je zákazník, který kupuje zboží za účelem dalšího prodeje. Vztah mezi dodavatelem a odběratelem se řídí Obchodním zákoníkem. Záruka je standardně 13 měsíců, pokud není smluveno jinak. K dodávanému HW poskytujeme na požádání i potřebné ovladače, manuály apod., je-li to v našich silách.

Každý prodejce výpočetní techniky má možnost se zdarma zaregistrovat a získat uživatelské jméno a heslo. Pomocí těchto údajů je možné se přihlásit na tomto webu. V sekci katalog si může prohlédnout nabízené produkty se zvýhodněnými individuálními cenami mu přidělenými. Zboží není z vnějšku opatřeno štítkem dodavatele. První obchody jsou uskutečňovány a hrazeny osobně nebo formou dobírky. Pro tyto zákazníky vyřizujeme objednávky přednostně.

Naše společnost na tomto místě prohlašuje, že neprodává, nepronajímá a ani jinak neposkytuje osobní data svých klientů žádné třetí straně.

Reklamace jsou přijímány výhradně na adrese skladu uvedené v sekci Kontakty. Na fakturační adrese zásilky s reklamacemi z technických důvodů nepřijímáme.

Přihlášením se na tomto webu dává uživatel souhlas s používáním souborů cookie pro účely analýzy a personalizace.

Heuréka

Objednáním zboží prostřednictvím portálu heureka.cz zákazník souhlasí s tím, aby ho tento portál kontaktoval s dotazem na spokojenost s vyřízením objednávky.

SUPER SERVIS I.

Služba SUPER SERVIS, je službou garantovanou výhradně firmou Technimax s.r.o., nikoliv výrobcem techniky.

Cílem této služby je poskytnutí servisních služeb na mnohem vyšší úrovní než je obvyklé u ostatních prodejců a poskytnout dále garanci, která přináším zákazníkům řadu jistot.

Služba SUPER SERVIS I. se skládá z několika nadstandardních služeb:

1) Přednostní vyřizování reklamací, obvykle do druhého dne. Garantujeme vyřízení reklamace do tří pracovních dnů od okamžiku, kdy reklamovaný produkt obdržíme do našeho servisu. Zákazník se tedy nemusí spoléhat na zákonnou lhůtu třiceti dnů. Řešení reklamace probíhá standardním způsobem, tedy „výměna kus za kus“, kdy zákazník dostane totožný stroj ve stejném nebo jiném provedení skříně, nebo lepší konfiguraci. Reklamaci je také možné řešit opravou reklamovaného stroje, ovšem v uvedené lhůtě. To zákazníkům dává jistotu, že jejich reklamace bude vyřešena opravdu promptně. Způsob řešení reklamace je dán aktuální situací a rozhodnutím technika. Zákazník nemá právo vyžadovat právě výměnu nebo naopak opravu.

2) Zajištění přepravy od zákazníka k nám a zpět je na náklady firmy Technimax s.r.o. Nejen, že tedy ušetříte na přepravních nákladech, ale nebudete muset vyřizovat odeslání zboží a vyplňovat štítky na zásilky.

3) Telefonické avízo o přijetí reklamace.

4) Telefonické avízo o vyřízení reklamace.

Pokud tedy preferujete jistotu a garanci rychlého a levného servisu, objednejte se zbožím i službu SUPER SERVIS I. Najdete ji v konfigurátoru spolu s aktuální cenou u vybraných produktů.

Pokud následně budete chtít uplatnit reklamaci a máte zakoupenou službu SUPER SERVIS I, kontaktujte nás emailem nebo telefonicky s číslem certifikátu a stručným popisem vašeho problému. Pro vámi reklamovaný stroj objednáme přepravu a reklamaci dle výše uvedených podmínek vyřídíme. Opravený stroj opět zašleme na naše náklady na vaši adresu. Den vyřízení reklamace je den předání vyřízené reklamace přepravci.

Při vyzvedávání reklamovaného zboží je zákazník povinen zboží řádně zabalit, aby nedošlo při přepravě k jeho poškození. Pokud tak neučiní a produkt bude při přepravě poškozen, zaniká zákazníkovi nárok na uplatnění reklamace.

Pokud nebude možné při řádném uplatnění reklamace se službou SUPER SERVIS I. reklamaci dle závazných podmínek výše uvedených vyřídit, zavazuje se dodavatel vrátit celou cenu služby zákazníkovi, a to na základě potvrzeného dobropisu.

Plné a aktuální znění podmínek pro zajištění a uplatnění služby SUPER SERVIS I. je vždy k dispozici v obchodních podmínkách na http://www.technimax.cz/obchodni-podminky.

Soubory cookie nám pomáhají poskytovat, chránit a zlepšovat služby. Pokud budete náš web používat i nadále, vyjádříte tím svůj souhlas s využíváním vašeho souboru cookie.

Rozumím